vrijdag 15 april 2011

Aantal pagina's van canvas album

Een poosje geleden had ik zelf een canvas albumpje in elkaar geflanst. Niet veel later was ik al wel bezig met de bladzijdes wat te bewerken met kleur.
En sinds gisteren heb ik een aantal pagina's afgemaakt.
Ben niet over elke pagina tevreden, maar ik denk maar zo: het gaat om het proces, niet om het eindresultaat. Soms ging het ook even helemaal mis, en moest ik weer wat dingetjes verdoezelen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hier dus het resultaat van een aantal pagina's.

A while ago I made myself a canvas albumpje. Then I painted and misted some pages. And since yesterday I finished a few pages.
Not every page is what I wanted to be, but hey, I think its about the process, not the end-result. Sometimes it went all wrong, and I had to cover up some things, but that didn't mean I had less fun.
So here the result of a few pages.














1 opmerking:

Vera zei

Hey dat ziet er echt gaaf uit man!!
Helemaal super :)
Echt leuk van die albumpjes, zou het ook leuk vinden om te doen maar ik heb gewoon soms zo'n moeite om al 1 LO te maken, daar kan ik echt weeeeeken over doen hihi.
IN ieder geval... jij bent er hartstikke goed in !!

Groetjes en een goed weekend.
Ga je nog toevallig naar Art Specially in Zeist?
Vera