zondag 22 januari 2012

2 travel

Deze layout had ik gisteren zo goed als af, maar ik zocht nog de nodige informatie om erbij te zetten. Heb de envelop met alles van Barcelona gevonden en dus kan ik mijn 2e layout laten zien.
Ik heb de sketch gebruikt van Dutch Dares gebruikt. De kleuren die ik gebruikt heb, zijn normaal niet helemaal mijn ding. Ik hou liever van vrolijke en opgewekte kleuren, maar ja, niet elke foto is nu eenmaal opgewekt van kleur. Vandaar dus deze wat grauwige lo. Al paste het wel goed bij het weer wat er toen was. Sneeuw, veel wolken en grijs ;)

Yesterday I started this layout, and almost finished it, but I needed to write down some info. And I found the envelope with the Barcelona stuff today, so here is my second layout from Barcelona.
I used the sketch from Dutch Dares. The colors I used are not the normal colors I love to scrap with. I love bright and happy colors, but hey, not every photo is as bright and happy. So that's why I used a bit of bleak colors. It fits the weather back then. There was a lot of snow, clouds and grey skies.











7 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Wat een ontzettend leuke layout Wendy! en je kleuren of niet, ze passen perfect bij je fotos!

Petra zei

Daar sluit ik mij helemaal bij aan en wat zijn de wings een leuk en toepasselijk accent op deze LO!

Margot zei

wat gaaf! en je hebt er toch een beetje kleur aan gegeven!

D@nielle zei

leuke uitwerking, vleugels zijn mooie accent, thx voor het meedoen !

Jolanda zei

Mooie layout is het geworden! Bedankt voor het meedoen.

Cynthia van der Wilk zei

Een mooie uitwerking. En inderdaad de kleuren zijn dan misschien niet zo vrolijk, maar passen perfect bij de foto. Top.

groetjes,
Cynthia

Mandy zei

Prachtige uitwerking Wendy, wat een leuke accenten en bedankt weer voor het trouw meedoen!