woensdag 4 februari 2015

Valentijnskaart

Nu ik toch in de flow zit van scrappen/kaartjes maken..... Hier nog een valentijnskaart voor de Kaartjes inspiratie challenges blog.

Ik denk dat ik deze aan mijn man geef met valentijn. Onze eerste date was namelijk op Valentijnsdag 2 jaar terug. En krap een jaar later zijn we getrouwd.  Wat gaat de tijd toch snel!





Nou, dit was het wel weer eventjes voor vandaag. De rommel hier op mijn scrapzolder moet echt nodig eens opgeruimd..... wasje moet nog van de rekken gehaald en gestreken worden. En ikzelf zal toch straks eerst even onder de douche moeten, want we gaan vanavond na het eten nog even naar mijn schoonouders. 

Fijne dag nog!


Groetjes,

Wendy


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Stoer liefdevol kaartje!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

PS: ik ben gelijk je nieuwe volger...

Wil Frutsel zei

Een prachtige CAS leifdeskaart. Fijn dat je meedoet bij onze Valentijnchallenge!!
xx Wilma DT KIC

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Schitterende kaart. Heel leuk gedaan.Leuk dat je met onze challenge meedoet bij KIC en suc6..

grtjs
Claudia
DT Kaartjes Inspiratie Challenge